måndag 24 augusti 2009

Iphone Gillar Inte Öl


Med ett plask landade Michaels Iphone i ölglaset. Men den lade inte av. Istället kom ett protestmeddelande upp på skärmen.
När Michael Stark i Njutånger lade sig på en filt i solen råkade hans Iphone glida ur fickan – rakt ner i ett glas med öl.
– Jag och mina vänner trodde först att Iphonen hade blivit förstörd. Men när jag plockade upp den ur glaset såg vi att den fungerade, även om den uppenbarligen inte gillade öl. Meddelandet som kom upp var ”Detta tillbehör är inte kompatibelt med Iphone”.

Han hade aldrig tidigare fått ett sådant meddelande på skärmen. Och han tänker inte försöka frammana det igen. I fortsättningen håller han hårt i sin Iphone.
- Jag ska ta till mig meddelandet och undvika att doppa den i öl fler gånger, säger Michael Stark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar